Παρασκευή, Οκτωβρίου 16, 2015

Υποδοχή ήρωα επιφύλασσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στον Νίκο Μανιό



Υποδοχή ήρωα επιφύλασσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στον Νίκο Μανιό, με αφορμή την αντίδρασή του στο άγριο επεισόδιο που σημειώθηκε νωρίτερα με τους χρυσαυγίτες βουλευτές. 

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονταν στο καφενείο της Βουλής για να παρακολουθήσουν δελτίο ειδήσεων. Την ώρα που το ρεπορτάζ έφτασε στη στάση του κ. Μανιού, ο οποίος κινήθηκε προς το μέρος του Γιάννη Λαγού από τη Χρυσή Αυγή, λέγοντας χαρακτηριστικά «δεν τους φοβόμαστε», τότε ξέσπασαν σε
χειροκροτήματα και επευφημίες! 

Εκείνος, αποδεχόμενος τα θερμά τους λόγια, απάντησε με την εξής φράση:

Έτσι είναι! Εγώ είμαι Aριστερός.

Το περιστατικό με τη Χρυσή Αυγή περιέφραψε νωρίτερα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ: «Ήμουν στο καφενείο εκείνη την ώρα και ακούγοντας τις φωνές πήγα και τους είπα να βγουν έξω και ότι δεν τους φοβόμαστε. Εκείνοι απειλούσαν τον Σκουρλέτη και άλλους… Κάποια στιγμή ήρθε ο Κασιδιάρης για να αποσυμφορήσει τη κατάσταση που είχε δημιουργηθεί με τον Λαγό. Μου είπε να μην ασχολούμαι! Η Βουλή όμως δεν ανήκει σε αυτούς! Ήρθαν και από τη ΝΔ, η Βούλτεψη και ο Βρούτσης και μου είπαν να φύγω για να μη με χτυπήσει ο Λαγός».

Π.Τ.

newpost.gr     



                                                            πηγή  avantipopolo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου