Σάββατο, Φεβρουαρίου 06, 2016

Υπό αναθεώρηση οι άγονες αεροπορικές γραμμές. Ποιές είναι οι προοπτικές για το αεροδρόμιο της ΠΑΡΟΥ;;;

Τέλος στα αεροπορικά ρουσφέτια της άγονης - οι επιδοτήσεις ξεπερνούσαν το κόστος διεθνών πτήσεων



Δραματικές περικοπές ή και κατάργηση των επιδοτήσεων σε πτήσεις που σήμερα θεωρούνται «άγονες γραμμές», με στοχευμένη προστασία των απομονωμένων περιοχών και του ντόπιου πληθυσμού, προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρη Σταμάτη, ο Χρήστος Σπίρτζης προανήγγειλε ριζική αναδιάρθρωση του καθεστώτος που διέπει τις 28 άγονες γραμμές στις αεροπορικές μεταφορές.

Εθεσε παράλληλα τα κριτήρια με τα οποία θα γίνει η αναδιάρθρωση:
τουριστική περίοδος, καθώς «δεν γίνεται να έχουμε το ίδιο αντιστάθμισμα την τουριστική και τη μη τουριστική περίοδο»

επιβατική κίνηση κάθε γραμμής

διαχωρισμός επιδότησης σε εισιτήρια μόνιμων κατοίκων και επισκεπτών

συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κάθε γραμμής, όπως απόσταση, πληθυσμός, πολιτικές ανάπτυξης και τουριστικής προβολής, εθνικοί λόγοι, ιδιοκτησιακό καθεστώς των αεροδρομίων
Ο υπουργός τόνισε ότι θα πρέπει «να δούμε ποιες γραμμές είναι άγονες γραμμές και ποιες είναι ρουσφέτι ... Βρήκαμε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μία κατάσταση που δεν αρμόζει ούτε σε τριτοκοσμική χώρα. Δεν προσλάβαμε, επαναφέραμε όσους είχατε απολύσει άδικα. Παραλάβαμε δύο αεροπλάνα», όπως είπε.

Οσον αφορά τις επιπτώσεις της αναδιάρθρωσης στην καθημερινότητα των κατοίκων, διαβεβαίωσε ότι σε περιπτώσεις ακριτικών και απομωνομένων νησιών, όπως «στην Κάλυμνο και το Καστελόριζο, δεν πρέπει να ανησυχούν. Άλλοι πρέπει να ανησυχούν ... Γιατί πρέπει να ενταχθεί η γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα στις άγονες γραμμές; ... ακόμα και αν πάει άδειο το αεροπλάνο το κράτος πληρώνει όλες τις θέσεις».

Οπως ξεκαθάρισε, στις περιπτώσεις αυτές ««θα υπάρξουν δραματικές περικοπές ή και κατάργηση».

Παραθέτοντας συγκεκριμένους αριθμούς ο κ.Σπίρτζης σημείωσε ότι σήμερα γραμμές εσωτερικού επιδοτούνται με ποσά διπλάσια ή τριπλάσια από τιμές για ταξίδια σε γνωστούς ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Ενδεικτικά, ενώ ένα μέσο εισιτήριο προς το Λονδίνο κοστίζει ως 213 ευρώ, η σύνδεση Ακτιο – Σητεία επιδοτείται με 547 ευρώ ανά θέση, η γραμμή Θεσσαλονίκη – Σκύρος με 459 ευρώ, το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Σητεία με 465 ευρώ κ.ά.


                                                                         πηγή   .avantipopolo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου